Solen är tillbaka and the force

Det var skönt att komma tillbaka till värmen efter att ha spenderat helgen i det vita vinterlandet norröver. Tog en tur med cykeln till centrum i eftermiddags och hittade en bok/cd/film affär med utförsäljning. Målet var att köpa hem O.C säsongerna billigt, men kom istället hem med en dataväska, karta över L.A och massor födelsedagskort, vad jag nu ska med dom till.. När jag kom hem såg jag på termometern att det var 70 °F alltså över 20 grader, så la mig på gräsmattan och läste min bok som jag försökt läsa ut i ett par månader nu. Den är bra (men lite seg ibland bara) namnet är The book of tomorrow, så vill du ha en lätt engelsk bok är den perfekt


Nu ikväll blev det film och en bra film också. Den hette Fanboys och var riktigt rolig. Ännu roligare skulle den varit om jag faktiskt sett alla Star Wars-filmer. Filmen handlar om några Star Wars-nördar som försöker få tag på Star Wars Episod I innan den släppts på bio. Kunde inte annat än tänka på mina kära vänner Petra, Josefin och Louise när jag såg den här filmen. Nu när ni nördat igenom alla Star Wars-filmer blir den här filmen grädden på moset ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Hmm, jag tror jag har sett trailern till den där. Borde kanske se den då! ;)

2011-03-01 @ 11:03:44
URL: http://fogelholm.blogg.se/
Postat av: Christel

Hej !

Kul att läsa vad du gör och se dina bilder . Njut av livet !! Hälsningar Christel m familj

2011-03-01 @ 12:10:38
Postat av: carin ek eskilsson

Vad kul att läsa om vad du gör och hur det är. /Pappa

2011-03-01 @ 19:05:05
Postat av: Malin

Petra, du kommer gilla den. Flera gamla Star Wars skådisar dyker upp :)



Christel, tack så mycket!. Hoppas allt är bra med hela familjen



Saknar dig pappa

2011-03-02 @ 02:50:36
URL: http://aroundtheworldinonesecond.blogg.se/
Postat av: Petra

Joo jag har sett X-men. Men bara ettan och tvåan, och det var ett tag sen.

2011-03-03 @ 09:20:05
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0