I want the world to stop

Igår kom den riktiga värmen till Los Angeles. Vi var hemma hos Kristina och chillade vid poolen, eller tog det så lugnt man kan med fem barn och en halvgalen valp och dessutom en hel dös med höns. Det är svårt att tänka sig att folk har djur som höns och hästar på sina trädgårdar ett stenkast från L.A down town, men allt är lite annorlunda här. Idag tog vi en lugn morgon och gav oss iväg till poolen innan lunch. Vädret är helt underbart, den typiska värmen för årstiden har äntligen kommit, nu när jag är inne på min fjärde vecka.

 

Kan inte förstå att jag har varit borta i en månad nu och bara har fem dagar kvar i Kalifornien. Efter en månad har jag lärt känna mina släktingar så väl att det känns som de alltid varit närvarande. Kommer att sakna dem otroligt mycket, så det blir troligtvis en återresa nästa år igen.

 

Trots det varma vädret var vi ensamma vid poolen. Känner att min kropp inte riktigt är van vid sol, det var nästan ett år sen jag utsattes för starkt solsken. Nu satsar jag i alla fall på att bli brunare än Mia.

Har också köpt biljetter till Florida, blev en dyr historia. Får försöka hitta billiga biljetter till New York istället…


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha såg att jag missat några uppdateringar där (my bad)... Men verkar riktigt schyst med poolhäng och fyrhjuling(?) :D

2011-03-11 @ 09:50:54
Postat av: carin ek eskilsson

Oh vad jag saknar solen. Det ser helt underbart skönt ut. Tänk om vi hade ett gäng olika pooler som vi kunde välja på.;)

Vad mycket ni hinner med. Det är ju helt otroligt. Vilka snyggingar!!!

2011-03-11 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0