Highlights in California

 

4 veckor har redan gått och nu när jag skriver det här är jag redan på andra sidan av landet, i Orlando, Florida. Här kommer lite bilder från några av de underbara stunder jag hade i Southern California!

 

Kusin Debbi med sin man och världens underbaraste Jakob och Kaleb
Vasques rocks första helgen i Cali
Santa Monica
Kusin Kristina mad barn
Disneyland med Kristina
Museeum med Kristina
Ner till Orange County för att besöka Eriks föräldrar
LA downtown
Walk of Fame
Såg en riktig High School basketmatch
Bakade kanelbullar, som inte blev så lyckade
Snö i Kalifornien!
Så härligt att träffa alla i Lancaster
Jag och alla barnen
Debbi, Kristina, Malin
Jakob, Sam, jag, Kristina och Paul
Lite av de sakerna jag gjort under min tid i Kalifornien, tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0