4-hjuling i öknen!

Efter tidigare besvikelser va det så härligt att vakna upp till nyheten att 4-hjulingarna idag fungerade. Vi kopplade på släpet och styrde mot Jasons föräldrar som bor 45 min från civilisationen. Sista biten var som att åka i en sandlåda! De bodde i Phelan, som mest bestod av mindre ranger. Man fick en känsla av att folk flyttade hit för att undgå lagen. Vi började med att ta en tur runt i området med the quads. Så fruktansvärt roligt det var! Små vägar mellan kaktusarna där man kunde åka. Det enda jag är ledsen över är att jag inte hade med mig kameran, det kändes som om jag var mitt i en actionfilm när jag åkte omkring i den amerikanska öknen.

kaktusar vassa som knivar
Heting ;)
Försöker va badass..
Efter det körde vi ut till ett ställe där man fick skjuta med sina gevär. Shit va det va kul! Får väl ta och skaffa licens när jag kommer hem. Då blir pappa glad ;)

Kl 3 bar det av hemåt eftersom vi kl 4 skulle infinna oss på bowlingkalas. Barnkalas nr 2 för min del i det här landet. Killen som fyllde hade två storasystrar i min ålder. Så himla intressant att prata med dom, fick reda på att alla cheerleaders inte va bitchiga.

På kvällen fick jag ta avsked av alla i Lancaster. Miriam och Judis familjer, kunde inte lämna dem utan att lova att jag skulle komma tillbaka nästa år. Men känner verkligen att jag vill komma tillbaka snart igen! Min andra familj finns ju nu här!

Bye Lancaster! Hope I'll see you next year ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0