Tillbaka till värmen

Tillbaka till värmen i södra California. Över helgen tog vi bilen upp till Debbis pappa upp norr i staten. Väderprognosen förutspådde snö, så vi packade ner alla vinterkläder som fanns tillgängliga. För mig blev det dubbla par jeans, gympadojor och en vinterjacka x storlekar förstor, men så kan det gå när man inte tar med sig dunjackan och vinterbootsen.



Påväg till Tehachapi och tanken att det ska snöa känns väldigt avlägsen

När vi kom fram möts jag av ett gulligt hus, måånga hundar och tre hästar som betar på trädgården


Först hade vi höst


och sen vinter!





Medan de andra sov middag passade jag på att utforska området. Bara för att jag äter som en amerikan, behöver jag inte se ut som en..



Lite kreativa aktiviterer som Jannet fixade så att huset skulle skulle stå kvar i samma skick när vi lämnade det


Min trendiga och dessutom snygga outfit jag bar under de kalla dagarna


Världens underbaraste ungar!

Debbis pappa och fru bodde i ett riktigt mysigt område ute på landet. Berg runt omkring och grannar med många djur. Vi stannade från fredag till söndag och helgen blev riktigt lyckad, kände mig väldigt välkomnad och omhändertagen. Det är skönt att komma ut lite på landet där det inte finns så mycket att göra. Det fanns mycket tid att bara prata med varandra, umgås och vila från stressen i stan. När vi åkte hem sa de att ”you can come back and visit us again, whenever you want to” så himla gulliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0